Jäsenedut 2024

Ratsastusseura Primuksen jäsenenä saat SRL:n jäsenetujen lisäksi myös muita huikeita etuja , jotka ovat räätälöity vain Ratsastusseura Primuksen jäsenille.

Ratsastusseura Primuksen jäsenedut:

• HIHS-liput jopa 40%:n alennuksella, kun tilaat liput seuran kautta..
  • Suunnon urheilukellot -25 %

Suomen Ratsastajainliiton jäsenedut:

Ratsastusseura Primuksen täysjäsenyys sisältää myös SRL:n jäsenyyden, jolloin jäsenetuihin kuuluvat mm. kattava tapaturmavakuutus, jäsenhuone-palvelu sekä seitsemän kertaa vuodessa ilmestyvä Hippos-lehti.

SRL:lla on myös useita yhteistyökumppaneita, joiden tarjoamista eduista voit lukea lisää SRL:n omilta sivuilta.

SRL:n yhteistyökumppaneina ovat mm. LähiTapiola, Tallink Silja, Scandic Hotels, Horze, St1, Hevoshullu -lehti, Unikulma, Hevosurheilu-lehti, Tampereen Hevoset-messut, Back on Track, Penny & Friends ja Oral-hammaslääkärit. Lisäksi SRL:n jäsenien on mahdollista saada lakineuvontaa.

SRL laskuttaa samalla laskulla sekä Ratsastusseura Primuksen että SRL:n jäsenmaksut, jotka ovat voimassa aina kalenterivuoden kerrallaan.