Itsenäiseen harjoitteluun

LIHASKUNTO- JA KEHONHUOLTOTUNTI OHJATTU LIVE STREAM 2021

Vuonna 2021 pidettiin kaikille jäsenille suunnattu kahden ohjattu kerran live-stream. Täältä saat kirjalliset ohjeistukset tunneista kotiharjoittelua varten.

SALIHARJOITTELU

Kuinka monesti olet kuullut tunnillasi: "käytä vatsalihaksia" ja niitä rutistaessa miettinyt, missä ne ovat! Ratsastuksen oheisliikunta tukee ratsastamista ja jotta treenaaminen olisi hauskaa, sen pitää tuottaa tulosta, mikä saadaan aikaan suunnitelmallisella liikkumisella.

Salitreenin voi aloittaa melkein kuka tahansa, joka haluaa parantaa omaa kuntoaan ja lihaskestävyyttään, kasvattaa lihasmassaa, päästä eroon ylipainosta tai kasvattaa maksimi- ja nopeusvoimaa. Salitreeni on myös hyvä lisä monenlaisten muiden liikuntalajien tueksi.

Kuntosaliohjelma tuo kuntosaliharjoitteluun tavoitteellisuutta. Kun tietää, mitä on tekemässä, kuntosalilla treenaaminen on myös hauskempaa. Salitreenin tueksi seura tarjoaa oheiset sali- ja venyttelyohjelmat. Saliohjelmia on kolme (kaksi ylävartalolle, kaksi alavartalolle) - klikkaa alla olevia linkkejä aukaistaksesi ohjelmat.

Ylävartalo 1

Ylävartalo 2

Alavartalo

Venyttelyohjelma

Ohjelmissa on osittain paljonkin vaihtoehtoja samalle lihasryhmälle. Parhaimman tehon salitreenistä saat, kun varaat ensimmäiseksi kerraksi Personal Trainerin käymään ohjelman kanssasi läpi, jolloin ne voidaan räätälöidä ja muokata omaan tilanteeseesi sopivaksi.

Ratsastuksen oheen olisi hyvä mahduttaa kaksi salitreeniä viikossa.