Ratsastusseura Primus ry

Ratsastusseura Primus on aktiivinen pääkaupunkiseudulla vaikuttava seura, joka on perustettu vuonna 1996. Seurassa on yli 300 jäsentä.

Ratsastusseura Primus toimii Primus Tallin yhteydessä. Valtaosa ratsastusseuran jäsenistä ratsastaakin Primus Tallilla.

Seura tarjoaa sen jäsenille monipuolista ratsastukseen linkittyvää oheistoimintaa ja mahdollisuuden jäsenten yhdessäoloon sekä oppimiseen erilaisissa ratsastukseen liittyvissä tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Seuran toiminnassa huomioidaan sekä seniori- että juniorijäsenten tarpeet.

Seuran uutisia löydät myös Facebookista ja Instagramista - tykkää ja seuraa!

Jos haluat lisätietoa seurasta, lähetä meille sähköpostia ratsastusseura@primustalli.fi

Jäsenasioihin liittyen voit olla yhteydessä jäsensihteeriin jaana.nevalainen@lahitapiola.fi

Seuran tilinumero: FI9413503000202018

Seuraa meitä Facebookissa Ratsastusseura Primus ry ja Instagramissa.