Primus-seuran järjestämiä liikuntatapahtumia

LENKKIHAASTE 2024

Tule kohentamaan kuntoa ja pitämään hauskaa seuran yhteislenkeille sunnuntaisin. Lenkkeilemme rennosti ja mukavalla fiiliksellä - pukeutuminen sään mukaan. Tavoitteenamme on osallistua porukalla 10 km juoksutapahtumaan lokakuussa.

Tässä alustava lenkkiaikataulu.

Kevät:
su 18.2. klo 12 Sauvakävelylenkki 60 minuuttia, startti tallilta ja paluu tallille. Kävelemme tasaprofiilisia kävelyteitä pitkin 30 minuuttia yhteen suuntaan ja 30 minuuttia takaisin, ei matkatavoitetta. Ota omat sauvat mukaan. (Esim. lasten hiihtosauvat toimivat hyvin tässä tarkoituksessa. Sauvojen hyvä pituus on noin 0,7 x oma pituus.)

su 17.3. klo 12 Sauvakävelylenkki 60 minuuttia, startti tallilta ja paluu tallille. Kävelemme tasaprofiilisia kävelyteitä pitkin tavoitteenamme päästä 5 km matka tunnissa. Ota omat sauvat mukaan.

su 28.4. klo 12 Sauvakävelylenkki 60 minuuttia, startti ja paluu: Leppävaaran urheilupuisto. Kävelemme yhdessä kuntorataa, mikä on vaihteleva profiilinen. Tavoitteemme on kävellä rennolla fiiliksellä 5.4 km kuntorata. Ota omat sauvat mukaan.,

su 26.5. klo 12 Juoksulenkki 5 km, startti ja paluu: Paloheinä. Juoksemme tasaprofiilisia hiekkateitä.

Syksy:
su 18.8. klo 12 Juoksulenkki 5-10 km, startti ja paluu: Leppävaaran urheilupuisto. Juoksemme kuntorataa, mikä on vaihteleva profiilinen. Matka fiiliksen mukaan lyhempi tai vähän pidempi.

su 8.9. klo 12 Juoksulenkki 10 km, startti ja paluu: Tikkurilan urheilupuisto. Juoksemme Vantaan Maratonin maantiekympin reitin.12.10. Vantaan Maraton maantiekymppi (10 km).

Saadaksesi parhaan hyödyn yhteislenkeistä suosittelemme treenaamista myös yhteislenkkien välisinä aikoina. Netistä löytyy myös hyviä treeniohjelmia googlettamalla.

Lenkit vetää Jenni Hyvärinen